Saturday, August 9, 2008

Strike 1

This is going to be my first ever blog in Cebuano. I actually wrote this on a notepad and accidentally bumped into it when I was looking for the license xml file for my JUDE Professional. The note was entitled "walalang_blog_it" and here are the contents of it.

"wala gyud ko nahimutang ganina ay .. kay gi walk through ko ni XXX about sa task then ga mention siya ug cloning something then iya dayon gipakita iyang cloning kunuhay ... before niya gi pakita ni ask ko ug unsa na siya deep cloing ? ni ingon siya uu tapos ni ingon siya nako na naa ba daw shallow ni ingon ko uu ... then mao to iya dayon gipakita iyang cloning ... iya dayon ko gi lecturan unsa ang iyang gibuhat sa cloning ... mao to na inis ko kay galibog ko sa iyang cloning ... wala ko nahimutang .... tapos akong gibuhat kay ako gi google about cloning of objects... waaahhhh sakto akong gi think/idea about sa cloning ... medyo wrong iyaha tapos iya man gud gi ingon sa ako na ingon ato-on daw pag solve .... mao to naglibog nako sa concepts sa cloning of object and stuff actually sa iyang approach .. basta naay laing pama agi na dili ko mo gamit sa iyahang cloning .... wahihiihi ! wala, na satisfy ko kay pag google nako akong idea sa cloning kay sakto ang kay XXX ang dili .... tapos ang prob kay iya man ipa code ug ingon ato ... wala koy ma hems mo code na lang ko sa iyang cloning tips .... mo quiet na lang ko padayon na lang ... "

The truth is na depress ko ani nga time kay dili ko ka gets ngano ipa ingon ato niya... basta na solve nako pero lain nga pama-agi.

Psssssst. Secreto ra ni nato.... wahahhahahahahaha ug gi blog ba!

No comments: